måndag 21 december 2009

Jag ser det snöar...

... jag ser det snöar, det var väl roligt. Hurra!

Ja, det är det faktiskt. Roligt alltså.

Jag gillar snö.
Att titta på inifrån...

Nu är det för övrigt klappat och klart. Samtliga julklappar inköpta.
Jag gjorde ett nytt försök förra veckan. Stängde av hörseln och näsan, tog på mig tunnelseendet och plöjde mig fram till där jag skulle välja mina klappar...

Det gick bra. Förutom att wow- känslorna uteblev. Ni vet hur man ibland tycker sig ha hittat den ultimata julklappen och tänker -Wow, vad glad han/hon ska bli för den här!

Mina wow- känslor uteblev alltså, så jag får förlita mig på en annan gammal klyscha, att det är tanken som räknas.

Mest nöjd är jag faktiskt med omslagspapperet. Jag kunde inte motstå detta guldpapper trots prislappen.

Ni vet ju, att bland mycket annat så är jag oxe också. Och vi oxar är lite svaga för vackra saker.

Som guldpapper....

Men färdighandlat är det och vackra blir paketen...

(Nästan så att jag vill behålla dom själv faktiskt...)

....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar